Met meer inzicht naar meer resultaat!
Onderzoek met mijn Quickscan de belangrijkste knelpunten voor een optimale klantbeleving.
In de competitieve wereld van Retail is het essentieel om continu te streven naar verbetering en perfectie in klantbeleving. Mijn QuickScan biedt een gedetailleerd inzicht in de huidige staat van uw bedrijf en helpt bij het identificeren van de gebieden die aandacht nodig hebben.
Deze bedrijven gingen u voor:
Verbeter de Klantbeleving met mijn Retail QuickScan.
Het verbeteren van de klantbeleving is essentieel, maar waar begint u? Als u inzicht wilt krijgen in de huidige staat van uw bedrijf, laat dan een QuickScan uitvoeren door een ervaren Retail professional.
Mijn aanpak is gebaseerd op het Lean Competency System. Met de QuickScan breng ik externe expertise en ervaring binnen om een grondige analyse van uw organisatie te maken.
De Retail QuickScan biedt een helder beeld van waar uw klantbeleving momenteel staat en geeft adviezen ter verbetering.
Voordelen van een QuickScan:
Lage drempel: Een QuickScan is snel en eenvoudig uit te voeren en creëert direct draagvlak binnen uw organisatie.
Gebruik van beschikbare informatie: Ik maak gebruik van bestaande data en voeren interviews met betrokken medewerkers om een volledig beeld te krijgen.
Snelle resultaten: Door direct Quickwins door te voeren, ziet u snel resultaat en verbetert de klantbeleving onmiddellijk.
Wilt u meer weten? Neem gerust contact met mij op voor een vrijblijvende kennismaking.
De investering voor uw QuickScan:
De QuickScan is een strategische investering in de toekomstbestendigheid van uw bedrijf. Start vandaag nog met de QuickScan om de eerste stappen te zetten naar een geoptimaliseerde toekomst! De QuickScan duurt 1 dag en vraagt om een investering van €900,- (excl. BTW, excl. Reiskosten). Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie en een kennismaking.
Over Mij
Mijn naam is Merijn van den Dobbelsteen, bouwjaar ’81. Ik kom uit een familie waar hard werken en vroeg op eigen benen staan de normaalste zaak van de wereld was. Ook nu zijn mijn vrouw en ik beiden ondernemer en hebben we het geluk dat we onze passie dagelijks mogen uitoefenen. Met ruim 27 jaar ervaring op alle managementlagen binnen de Retail branche ben ik als Lean Six Sigma Black Belt trainer en coach een ervaren speler. Ik heb werkelijk alle uitdagingen, van personeelstekort tot recessie en van pandemie tot grondstoffentekort, al een keer de revue zien passeren. Met ruim 40 verbeterprojecten in klantbeleving deel ik graag mijn kennis en help ik verkopend Nederland om de kwaliteit te verhogen en de klantbeleving te optimaliseren.
Uw Klantbeleving, Mijn Aanpak
- Kennismaking: In een kennismakingsgesprek leer ik graag meer over u en uw onderneming. We bespreken uw huidige situatie, uitdagingen en doelstellingen.
- Quickscan: Ik loop een dagje mee met diverse mensen binnen uw bedrijf om inzicht te krijgen in de klantbeleving en de dagelijkse gang van zaken, de cultuur en de processen.
- Quickscan Analyse: Ik presenteer u de uitkomst van mijn quickscan en neem de aandachtspunten met u door. Dit omvat een gedetailleerde analyse van de knelpunten en potentiële verbeteringen.
- Implementatie: We starten met de gewenste verbetertrajecten en gaan de grondoorzaken voorzien van maatwerkoplossingen. Dit omvat het optimaliseren van processen en het trainen van personeel, gericht op het verwijderen van het ‘zand’ uit uw organisatorische motor.
- Borging: Niets is meer frustrerend dan terugvallen in oude gewoontes. Het borgen van de nieuwe werkwijze is dus een belangrijk onderdeel, zodat de geïmplementeerde oplossing ook de nieuwe standaard wordt. Dit omvat het opstellen van procedures, het monitoren van de voortgang en het bijsturen waar nodig.
Zand uit de Motor | 2024 | kvk: 91207452 | btw id: NL004876949B32